Cursos d’ampliació d’estudis – CADES

Què són?

Els Cursos d’Ampliació d’Estudis són un itinerari de cursos dissenyats per a continuar amb l’aprenentatge de la Dansa i la seua especialització, una vegada superats els seus estudis en Ensenyaments Elementals, obtenció directa o haver superat l’edat compresa per a cursar els Ensenyaments Elementals (12 anys).

L’alumnat dels cursos d’ampliació d’estudis participa directament en les activitats que realitza el centre (gales, actuacions en col·laboració amb altres entitats, esdeveniments culturals…) i es beneficia dels cursos, tallers i jornades que el Conservatori també organitza anualment, tot això amb la finalitat de l’enriquiment personal i l’experiència de transmetre el gaudi per la Dansa.

Bailarinas de ballet en puntas de pie
Actuación de danza

A qui van dirigits?

Els cursos estan orientats per a aquells alumnes que volen professionalitzar-se i/o especialitzar-se en els ensenyaments artístics, tot cursant les disciplines de Dansa Clàssica, Dansa Espanyola i/o Dansa Contemporània, amb la finalitat de preparar els seus accessos als Ensenyaments Professionals de Dansa o únicament per a continuar vinculats a la formació i l’aprenentatge de la Dansa.

Quin és l'objectiu?

Els objectius que es persegueixen en aquests cursos són contribuir a desenvolupar en l’alumnat les capacitats generals i els valors cívics propis del sistema educatiu, a més de diferents capacitats, com ara: habituar-se a assistir a diferents manifestacions escèniques i desenvolupar els seus propis criteris, analitzar i valorar els beneficis que la dansa aporta per al seu desenvolupament personal, conéixer i valorar el patrimoni de la Dansa com a part del patrimoni històric i cultural… També es fixen objectius específics perquè l’alumnat adquirisca les capacitats necessàries per a aconseguir el nivell exigit en cadascun dels cursos d’ampliació d’estudis.

Quants cursos són?

S’imparteixen tres nivells, en els quals, generalment, l’alumnat assisteix durant dos anys a cadascun d’ells.

Com accedir?

L’accés als dits cursos ho realitza de forma directa l’alumnat del centre, una vegada finalitzades les Ensenyances Elementals o per mitjà d’una prova d’accés si l’aspirant prové d’un altre centre.

Logo conservatorio elemental de danza de alcoy
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.